1402-06-04 08:30
469
0
86238
دقایقی قبل؛

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دومین روز سفر به گلستان را با عطرافشانی مزار شهدای گمنام و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام (ره) آغاز کرد.

به گزارش 'گلستان ما؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که روز گذشته به‌منظور نظارت میدانی، افتتاح چند پروژه و حضور در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری وارد گلستان شده است امروز با عطرافشانی گلزار شهدا برنامه دومین روز سفر خود را آغاز کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با عطرافشانی مزار شهدا در هفته دولت با آرمان‌های شهیدان و امام راحل عظیمشان تجدید بیعت کرد، بنا است تا دقایقی دیگر و در ادامه برنامه‌های سفر به گلستان با حضور در شهرک صنعتی آق‌قلا نسبت به افتتاح شرکت چوب صندل و زرین گستر اقدام کند.

افتتاح پروژه‌های متمرکز هفته دولت در شهرستان آق‌قلا بازدید از شرکت پگاه از دیگر برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

همچنین مرتضوی از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های عضو شورای اشتغال و بخش سرمایه‌گذاری استان در این سفر بازدید خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری، جلسه کارگروه سرمایه‌گذاری استان و شورای هماهنگی دستگاه‌های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حضور خواهد یافت.

گفتنی است در این سفر معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، مدیرعامل بانک رفاه، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، هلدینگ‌های (صنایع شیر ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری - صبا انرژی) و مدیرعامل شرکت شستا و هلدینگ‌های مرتبط (صنایع معدنی ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تأمین) وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی می‌کنند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.